Futbol denince akla birinci gelen cips markası Ruffles, hem FIFA Dünya Kupası 2026 hem de FIFA Bayanlar Dünya Kupası 2027’nin Resmi Sponsoru olarak futbolseverlerin yanında olmayı sürdürüyor. Bu, Frito-Lay’in, FIFA Dünya Kupası Katar 2022 sırasında “Bölgesel Destekçi” ve 2023’te FIFA Bayanlar Dünya Kupası’nda “Turnuva Destekçisi” olarak başarılı rolünün devamı niteliğini taşıyor.
Heyecan verici yeni iştirak sayesinde; dünyanın en sevilen yiyecek markalarından biri ve dünyanın en büyük ve en tanınan tek spor aktifliği bir ortaya gelecek. Böylelikle futbol sevinci dünya çapında milyonlarca futbolseverle birlikte kutlanacak. Ruffles, Resmi Sponsor olarak, taraftarlar için özel tecrübeler, eserler, tüketici aktivasyonları ve daha fazlasını gerçekleştirecek.
Frito-Lay Milletlerarası Yiyecek Tüketici ve Pazarlama Büyüme Sorumlusu Jane Wakely mevzuyla ilgili, “FIFA ile iştirak kurmak, işimiz ve yiyecek markalarımızı futbol kültürüne daha da derinden yerleştirme amacımız için değerli bir dönüm noktasıdır. Futbol, ??dünyanın en büyük tutkularından birisi ve bu tarihi iştirak, FIFA Dünya Kupası ve FIFA Bayanlar Dünya Kupası’nın heyecanını, dünya çapında ikonik markalarımızın cümbüşüyle bir ortaya getirmemizi sağlıyor” dedi.
TARİHİ BİR PERİYODA GİRİYORUZ
Tarihi bir periyoda girdiklerini belirten FIFA Başkanı Giovanni Vincenzo Infantino, “FIFA ve daha geniş futbol topluluğu için tarihi bir periyoda girerken Ruffles ile bu iştiraki gerçekleştirmekten ve iş birliğimizi güçlendirmekten memnunluk duyuyoruz. Son FIFA Dünya Kupası ve FIFA Bayanlar Dünya Kupası’nda yer aldıktan sonra, Ruffles’ın futbolun gelişimine olan itimadımızı, vizyonumuzu ve fikirlerimizi paylaşmasından ve geleceğe hakikat bu seyahatte bize katılmasından gurur duyuyoruz. Birlikte, dünya çapındaki futbolseverler için özel tecrübeler yaratacağız” diye konuştu.
SÜRPRİZ MÜKAFATLAR DAĞITILACAK
FIFA Dünya Kupası 2026’ya 48 ekip katılacak; Kanada, Meksika ve Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere üç ülkede düzenlenecek birinci turnuva olacak. 2027’de FIFA Bayanlar Dünya Kupası birinci kere Güney Amerika’da düzenlenecek. İki turnuvanın da tarihi anlara sahne olması beklenilirken Ruffles, futbol severlere sürpriz mükafatlar dağıtarak bu coşkuya dahil olacak. Marka, her maçta ‘Maçın Hayranı’nı ödüllendirerek, tutkusu ve gücüyle futbolu canlandıran tribünlerdeki şahısları öne çıkaracak. Eşsiz tecrübeler sunarak her iki turnuvada da yeni bir çığır açacak. Futbol izlemenin en güzel eşlikçilerinden biri olan Ruffles yıllardır tüketicilerle lakin bilhassa de futbolseverlere, futbol odağında keyifli anlar yaşatıyor.
Ayrıca Ruffles besin markaları portföyü, FIFA Dünya Kupası 2026 ve FIFA Bayanlar Dünya Kupası 2027 öncesinde mağaza içi ve dijital promosyonlar aracılığıyla futbol hayranlarıyla global ölçekte etkileşim kuracak. Ek olarak yiyecek markaları her maçta LED saha panosu gösterimi ve basın toplantısı art planları aracılığıyla alanda bariz bir biçimde yer alacak. Stadyumların ötesine geçen Ruffles ve ikonik yiyecek portföyü, mesken sahibi kentlerdeki FIFA resmi hayran bölgelerinde sürükleyici tüketici tecrübeleri sunacak.
UZUN BİR GEÇMİŞE SAHİP
Frito-Lay ve Quaker Kuzey Amerika Genel Müdürü Steven Williams: “FIFA ile ortaklığımızı global hale getirme yolunda bir sonraki adımımızı attığımız için inanılmaz derecede gururluyuz” dedi. “Ruffles markası, futbola olan ortak sevgiyle taraftarları bir ortaya getirme konusunda uzun bir geçmişe sahip. Markalarımız aracılığıyla FIFA Dünya Kupası ve FIFA Bayanlar Dünya Kupası taraftarlarını bir ortaya getirmeye ve onlara ilham vermeye devam ederken daha da ikonik anlar yaratmayı dört gözle bekliyoruz.”
FIFA’nın Ana Faaliyet Sorumlusu Romy Gai şunları söyledi: “Frito-Lay’in FIFA’nın sağlam bir ortağı olarak büyümesini görmek mükemmel bir şey ve bu iş birliğinin sahiden global hale gelmesiyle bundan sonra nereye varacağımız konusunda heyecan duyuyoruz. FIFA Dünya Kupası ve FIFA Bayanlar Dünya Kupası her zamankinden daha büyük olacak ve Lay’s, dünyanın her yerindeki taraftarların aksiyondan keyif alması ve deneyimlemesinin merkezi bir kesimi olacak.”
Ruffles, FIFA ile olan yerleşik mirasına ek olarak, futbol kültürünü tanımlayan büyük teşebbüslere de öncülük etti. Bunlar ortasında, David Beckham ve Thierry Henry üzere mega yıldızlarla viral anlar yaratan “Varsa Ruffles, Maça Varız” platformu yer alıyor.
Ruffles’ın FIFA ile devam eden ve genişleyen bağlantısının yanı sıra marka, topluluk seviyesinde futbola olan bağlılığını sürdürerek futbolun gücünü olumlu tesir yaratmak için kullanan Ruffles RePlay üzere maksat odaklı projeler yürütüyor.